Οι πίνακες είναι τα κομμάτια που χτίζουν μία βάση Δεδομένων. Περιγράφουν τις οντότητες που η βάση δεδομένων. Περιγράφουν τις οντότητες που η βάση δεδομένων παρακολουθεί και είναι η πηγή για αναφορές και άλλων παραγώγων της βάσης δεδομένων.
Μια βάση Δεδομένων αποτελείται από ένα ή περισσοτερους πίνακες, που ομαδοποιημένοι αποτελουν μια εφαρμογή.
Τυποι Πεδίων
Διαλέγοντας Τύπους Πεδίων
Χρησιμοποιώντας Κωδικούς για Πεδία
Πως συμπληρώνονται τα Πεδία
Έλεγχοι Ακεραιότητας
Ασκήσεις
Τυπικός Σχεδιασμός Φόρμας
Προσθέτοντας Βοήθεια με τα Πλήκτρα Λειτουργίας
Ελέγχοντας τα Δεδομένα
Περιγράμματα
Πεδία Επιλογών
Ασκήσεις
Επιλέγοντας Εγγραφές
Χρησιμοποιώντας τους Τελεστές AND, OR, NOT
Xρησιμοποιώντας άλλους Τελεστές για επιλογή εγγραφών
Εμφανίζοντας Πεδία
Χρησιμοποιώντας Συναρτήσεις για τη Δημιουργία Πεδίων
Αριθμητικές Συναρτήσεις
Σχεσιακές Μαθηματικές Συναρτήσεις
Συναρτήσεις Συμβολοσειρών
Μέχρι σήμερα, η δοκιμασία επιδόσεων προσομοίωσης εφαρμογής παραμένει η συνηθέστερη μέθοδος απόδοσης μεγέθους σε διακομιστές βάσεων δεδομένων. Με μερικούς εύκολους υπολογισμούς και μια γενική γνώση της χρηισμοποίησης του συστήματος, μπορείτε να υπολογίσετε το μέγεθος με ακρίβεια +-10%.Μερικοί Παράγοντες που επηρεάζουν την Απόδοση και το μέγεθος σε ένα σύστημα είναι :Mέγεθος Βάσης Δεδομένων
Με απλή λογική καταλαβαίνουμε ότι πρεπει να υπολογίσουμε την ελάχιστη ποσότητα μνήμης που απαιτείται για ο συστημα μας. Έστω ότι το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιουμε απαιτεί 18Mb, 25Μβ για τους χρήστες, 15,34Mb για την καθολική περιοχή μνήμης. Χρειαζόμαστε δηλαδή 45748768 bytes μνήμη. Σύν 5-10% στο ελάχιστο μέγεθος μνήμης, για μελλοντική αύξηση.Ένας τύπος που χρησιμοποιείται κατά τον υπολογισμό της ελάχιστης μνήμης είναι:
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΜΝΗΜΗ=Σ (ΣΥΣΤΗΜΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΠΕΡΙΟΧΗΝΗΜΗΣ, ΜΝΗΜΗΧΡΗΣΤΗ)
όπου ΣΥΣΤΗΜΑ = (ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ+ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ)ΚΑΘΟΛΙΚΗΠΕΡΙΟΧΗΜΝΗΜΗΣ=Σ( ΔΕΞΑΜΕΝΗΣΚΟΙΝΗΣΧΡΗΣΗΣ, LOGBUFFER, DBBUFFERSIZE)Σ = Είναι το άθροισμα ή συνάρτηση άθροισηςΜΝΗΜΗΧΡΗΣΤΗ= ΑΡΙΘΜΟΣΣΥΓΧΡΟΝΩΝΧΡΗΣΤΩΝ*ΜΝΗΜΗΑΝΑΧΡΗΣΤΗ